dimecres, 27 d’abril del 2011

GESTIÓ I RADARS





La gestió sempre implica transparència i coherència. Per això sempre es parteix d’objectius assolibles i de normes aplicables, i les conseqüències d’assolir o no els objectius i de complir o no les normes han de ser prou coherents.



Pot ser per aquesta creença se’m fa tant estrany sentir criticar la presència de radars a les carreteres. Jo les ompliria de radars a cada quilòmetre, perquè entenc que les normes estan per complir-les, i per tant n’espero que se n’exigeixi el seu compliment a tothom i a tot arreu.



Una altra cosa seria debatre sobre si els límits estan ben posats o no, però per definir això caldria l’altra variable, que és la transparència i la informació, jo voldria saber quin és el motiu de posar un límit, si seguretat, excés d’emissions de CO2, contaminació acústica, fluïdesa ... i, sobretot m’agradaria conèixer els indicadors i les millores o no que implica una diferència concreta de velocitat o altra en cada un dels indicadors, llavors tindria criteris per pensar si és correcte o no i poder-ho criticar. Mentre no hi hagi aquesta informació les discussions seran pura opinàtica (com diu aquell gran professor) i no portaran enlloc més que a la discussió de carrer.



Per això crec en la informació, la transparència i la coherència a l’hora de gestionar qualsevol entitat, empresa, institució o país i caminar en un camí comú. Llavors les conseqüències ja no poden ser criticables, especialment si són explicades i conegudes a priori.

1 comentari:

  1. Aquesta nit que posin molts radars al Bernabeu. Radars de fàltes s'enten.

    ResponElimina